Data e postimit: 2014-08-11 14:55:51
Lexime: 3703
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Kodrat e mëdha përbëhen nga gurët e vegjël !

Vepra te ngjashme
Autori: Adela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Natyra
Ec e c dhe para meje u shfaq nje peisazh i mrekullueshem.Majat e maleve te thepisura,lulet shumengjyreshe,lumi qe rrjedhte me ujin e tij si kristali ishin tri gjerat kryesore qe mrekullonin kete vend.Kodrat te cilat ishin te mbushura me harmonite e femilj...
Autori: Aurora Qato · Lloji: Poezi lirike · Tema: Per ty Shqiperi
ATDHEUT TIM Hartën e botës Një ditë po shikoja Shtetet me rradhë Une po numëroja Se di ç’më tërhoqi Aty në Ballkan … Një shtet i vogël Që quhet vatan Malet dhe kodrat Si kurorë i rrinë Por dhe deti i kaltër Që i sjell ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: 4 poezi të shkurtra,kushtuar çdo stine
Erdhi pranvera E hirshme si vetë jeta, erdhi pranvera në vendin tim. Ku malet,fushat dhe kodrat, zënë me gaz blerimi të këndojnë. Ku zgjohet e tërë natyra, dhe stofin e ashpër dimëror, tutje e lë. Shkëndija rinie që marrin gaz nga ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ujku Ulërin në pikë të natës I tremb shpezët,i tremb kafshët Tremb qenë ,dhenë e dhi Besa tremb edhe t'vegjëlit fëmijë Kur të vijë mos i qëndro ngat Duhet të kemi kujdes Se është shumë di...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Morinë e Trimërisë Oj Morinë e trimërisë Në cdo kodër nga një trim Lum Morina që i pate Luftëtarët e lirisë Bij të besës dhe të pushkës Gurëthemel të pavarsisë Janë trima e Morinës .....
Autori: Altina Murataj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per vendlindjen
Vendlindja E dua vendlindjen Ku u Linda e u rrita E dua vendlindjen Kurr nuk soset dita Nuk ka ndonjë vend Kudo ne botë Kjo është vendlindja Ime që e dua e dua fort Do kujtoj perher Gurët e sokakut Sepse dera ime Është gj...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Tregim · Tema: Si kam emrin .
Në qytetin Prishtinë fëmijët e fshatit luanin lojën '' Si kam emrin '' . Loja luhej me guralec . Secili merrte nga 3 guralec të vegjël . Ishte si të luash koka-fshehtas . Kur gjeje njërin hidhje guralecët dhe nëse ai që numëronte dhoshte...
Autori: Korab Bajqinca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Në këtë ese përshkruhet gëzimi im që kam për stinën e dimrit.
U zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: majlinda kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: knaqesia per dimrin
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: L · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Hipokrizia
Nëse dëgjoni për vdekjen time, ju lutem të mos vini dhe nëse vini,mos u pikëlloni takohuni me miq të patakuar prej kohësh Qeshuni Nëse u thonë të mbani arkivolin tim Jo,mos pranoni mos mbani mbi duar vdekjen vij vetë Nëse u ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi personale · Tema: kombëtare
R.I.P Elvis Pista Djal ambicioz Trim e atdhetar Udhërrëfyes i vendit Njeri përparimtar Që nga vegjëlia U dallua në shkollë Për suksesin e tij Si nxënës shembullor Dëshira e tij e madhe Ishte që vend...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dimri
Një batanije e bardhemë ka mbuluar gjithçka.Iku vjeshta.Erdhi dimri.Bora dhe akulli janë përhapur kudo.Degët e ngrira të pemëve varen aq shumë sa prekin dëborën që ka mbuluar tokën.Kur acari dhe dëbora pushojnë,jashtë dalin fëmijtë e veg...
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bëje a'të q'është e drejtë
Te gjith kemi obligimet tona qe fati na i sjell. Te gjith e paraqesim veten ton te fort mendojm se mund te bejm gjdo gje,kemi forc dhe mud te vazhojm rrugen qe e kemi para ejo ate qe e kemi anash. Por Forca Nga nje her na liget,vijn plot semundje qe dua...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Poezi personale · Tema: Pasqyrimi ne liqen
Pasqyrë, po si pasqyrë Pasqyron një trup, një fytyrë Ti që vetëm fizikun sheh A thua mua a po më njeh? Jam unë Lorena, shoqja jote Një vajzë e vogël dhe pak e dobët Që me sy ëmbël të shikon Ndonjëherë me dorë edhe të ngacmon...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com